28 Mart 2008 Cuma

Türkiye üçüncüsü ödülünü aldı



Dünya Su Günü nedeniyle Çevre ve Orman Bakanlığı ile Devlet Su İşleri (DSİ), tarafından düzenlenen Resim Yarışması'nda Türkiye üçüncüsü olan Mimar Sinan İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi Fulya Aksoy, dün düzenlenen törenle ödüllendirildi.Okul konferans salonunda gerçekleştirilen ödül törenine DSİ Şube Müdürü Mustafa Çimen, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İsmail Güngör, Okul Müdürü Orhan Demir ile çok sayıda öğrenci katıldı. Program öncesinde bir açış konuşması yapan Okul Müdürü Orhan Demir, Dünya Su Günü nedeniyle Çevre ve Orman Bakanlığı ile Devlet Su İşleri'nin ortaklaşa düzenlediği Resim Yarışması'nde öğrencilerinin Türkiye üçüncüsü olmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi. Suyu, çizdiği resimlerle anlatan öğrencilerinin dereceye girmesinden gurur duyduklarını ifade ede Okul Müdürü Orhan Demir, ödül töreni düzenleyerek öğrencilerini ödüllendiren DSİ Müdürü Mustafa Çimen'e teşekkür etti.Gerçekleştirilen ödül töreninde bir sunum yapan DSİ Şube Müdürü Mustafa Çimen, öğrencilere DSİ'nin çalışmaları hakkında bilgiler verdi. Su konusunda dikkatli davranılması gerektiğinin altını çizen Çimen, baraj çevrelerindeki görüntü ve çöp kirliliği konusunda öğrencileri uyardı.Programın son bölümünde yarışmada Türkiye üçüncüsü olarak büyük bir başarıya imza atan Mimar Sinan İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi Fulya Aksoy'a ödülünü DSİ Şube Müdürü Mustafa Çimen ile İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İsmail Güngör verdi. DSİ Şube Müdürü Mustafa Çimen, Okul Müdürü Orhan Demir'e de hediye takdim etti.

Hiç yorum yok:

 
Çorum